alt:جاهای دیدنی پاریس

راهنمای سفر به فرانسه

قبل از اینکه پیچ‌ وخم‌های سفر به فرانسه را برایتان باز کنیم، قدم اولِ راهنمای سفر به فرانسه را به آشنایی با این کشور اختصاص می‌دهیم و مختصر اطلاعاتی از دلایل اصلی محبوبیت آن می‌نویسیم. هرچه بیشتر از گیرایی‌های این کشور بدانید در انتخاب جاهای دیدنی فرانسه، موفق‌تر خواهید بود.فرانسه آرزوی دل هر کسی است که تا به حال پا به اروپا نگذاشته است. هر کدام از ما حداقل یکبار خود را در قاب رمانتیک برج ایفل و تراس کافه‌های کوچه‌پس‌کوچه‌های پاریس تصور کرده‌ایم. آمار بازدید گردشگران از فرانسه، در سال 2019 به طرز عجیبی اوج گرفت و مرز 89 میلیون نفر را هم رد کرد.

alt:جاهای دیدنی پاریس

جاهای دیدنی پاریس

برج ایفل:

برج ایفل، نماد پاریس و حتی فرانسه است. کار ساخت این برج ۳۲۴ متری در سال ۱۹۷۹، صد سالگی انقلاب فرانسه، آغاز شد. نورپردازی‌های شبانه، جلوه و زیبایی فوق‌العاده به ایفل می‌بخشد.

موزه لوور:

موزه لوور، تعداد زیادی از آثار تاریخی و هنری سراسر جهان را در خود جای داده است. سالن ایران، تابلوی لبخند ژکوند و چندین تابلوی شام آخر از نام‌های آشنا در موزه لوور است. هرم شیشه‌ای لوور هم به اندازه آثار داخل آن معروف و جذاب است.

کاخ ورسای:

کاخ ورسای محل زندگی سه تن از پادشاهان فرانسه بوده است. در این کاخ، یک سالن آیینه بسیار زیبا وجود دارد. علاوه بر این آپارتمان‌های محل زندگی پادشاهان نیز بسیار لوکس و هنرمندانه تزئین شده‌اند. باغ کاخ هم طراحی فوق‌العاده‌ای دارد و بسیار زیباست.جاهای دیدنی پاریس

 

alt:راهنمای سفر به فرانسه

معرفی شهر پاریس

پاریس، از آن دست شهرهای پربازدید و محبوب است که تکراری نمی‌شود و هر جهانگردی حداقل یک بار گذرش به آن افتاده است. بنا بر آمار و ارقام، پاریس در سال ۲۰۲۰ میلادی هم جزو مقاصد برتر در قاره اروپا و و جهان بوده است. وقتی راهی این شهر می‌شوید لیست بلند بالایی از جاذبه‌ها، دیدنی‌ها و تفریحات پیش روی شماست. از دیدن برج معروف ایفل بگیرید تا دیدار از کاخ سلطنتی ورسای و البته تفریح در دیزنی لند. البته که این ها تمام جذابیت این شهر نیستند و پاریس برای شهرگردی، خوشمزه گردی و البته بازارگردی نیز مقصد جذابی محسوب می‌شود.
بد نیست بدانید وسعت شهر پاریس در حدود ۱۰۵ کیلومتر مربع است و حدود ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.معرفی  شهر پاریس 

alt:جاهای دیدنی پاریس