alt:راهنمای سفر به سوئیس

راهنمای سفر به سوئیس

سوئیس را می‌توان به یک نقاشی اروپایی تشبیه کرد که رنگ آن از فرهنگ‌های آلمانی، فرانسوی و ایتالیایی گرفته شده و نقاش از کوه‌های آلپ و ژورا، درکنار فلات میتلاند به عنوان بوم استفاده کرده است.راهنمای سفر به سوئیس یعنی در این کشور همزمان زبان‌های آلمانی، فرانسوی و ایتالیایی را می‌شنوید، غذاهای این سه کشور را سفارش می‌دهید، با مردم مسیحی مواجه می‌شوید، اما طبیعت خاص و کوهستانی، شکلات‌های باکیفیت، دانشگاه‌های معروف، ساعت‌های لوکس، لبنیات طبیعی و سیستم بانکداری معتبر را با برند سوئیس در اختیار می‌گیرید.نقشه

alt:جاهای دیدنی سوئیس

جاهای دیدنی سوئیس

لوسرن (Lucerne):

هیچگونه اتومبیلی اجازه حضور در بافت تاریخی شهر را ندارد و با این تدبیر دولت محلی، زمانی که روی سنگفرش‌های لوسرن گام بزنید دقیقا تجربه مردمان سال هشتصد میلادی را تجربه می‌کنید. به دلیل این حال و هوای ویژه، سالانه تعداد زیادی رویداد فرهنگی، فستیوال و کنسرت در این شهر برپا می‌شود و اگر به دنبال حضور در شهری پویا باشید، لوسرن در صدر انتخاب‌ها قرار می‌گیرد.

اینترلاکن (Interlaken):

اینترلاکن یکی از جذاب‌ترین مقاصد تابستانی سوئیس است. این شهر بین دو دریاچه تن (Lake Thun) و برینز (Lake Brienz) قرار گرفته و زمانی که در دشت‌های باز آن حضور یابید، علاوه بر منظره بکر، عطر گل و باغ مشامتان را غلغلک می‌دهد.جاهای دیدنی سوئیس مضاف بر این، مدیران شهری به خوبی انبوهی از کافی‌شاپ‌ها و هتل‌ها را در شهر گسترش داده‌اند تا بازدیدکنندگان اینترلاکن در کنار مناظر زیبا، سرویس‌های مناسب اقامتی و رفاهی نیز در اختیار داشته باشند.

برن (Bern)؛ شهری تاریخی

برن تاریخ باستانی خود را با امکانات مدرن ترکیب کرده و به همین دلیل، یکی از مهم‌ترین جاهای دیدنی سوئیس به شمار می‌آید. شما در حال حرکت در یک خیابان مدرن با خط کشی و آسفالت هستید که ناگهان به یک فرعی می‌پیچید؛ حالا فواره‌ای قدیمی یا کلیسایی کهن مقابلتان قرار می‌گیرد. اگر تاریخ آن را جست و جو کنید به قرن های چهارده یا شانزده خواهید رسید. این امر در تمامی سطح شهر نمود دارد و به همین خاطر از برن شهری منحصر به فرد ساخته است. مهم‌ترین دیدنی‌های پایتخت سوئیس عبارتند از:

  • برج ساعت زیتگلوگا (Zytglogge)؛
  • شهر قدیم برن (Altstadt)؛
  • کلیسای بزرگ برن (Bern Minster)؛
  • کاخ فدرال برن (Federal Palace)؛
  • گورتن (Gurten)؛
  • خانه انیشتین.