alt:راهنمای سفر به مکزیک

راهنمای سفر به مکزیک

وضعیت موقعیت کشور مکزیک به صورتی است که جریان آب و هوای خاصی را فراهم می‌سازد. آب و هوای گرمسیری خاصی است و به طور کلی کشور مکزیک دارای دمای بالایی است. به طور کلی شرایط آب و هوای در این بخش معتدل است و البته که به طور کلی زمستان‌های سردی ندارد، این شهر بسیار پر مسافر بوده و البته که در بیشتر ماه‌های سال تراکم جمعیت در این کشور بالا است.
راهنمای سفر به مکزیک، هزینه‌های زندگی در مکزیک نیز بالا می‌باشد. از یاد نبرید که به طور کلی به صرفه‌ترین ماه‌هایی که برای سفر به کشور مکزیک مناسب است می‌و ژوئن و سپتامبر است. البته که هوا در ماه‌های نوامبر و اکتبر نیز خوب است. نقشه

alt:جاذبه‌ های گردشگری مکزیک

جاذبه‌ های گردشگری مکزیک

تلاکسکالا:

یک ایالت و یک شهر بسیار زیبا در کشور مکزیک است و یکی از مهمترین دلایل سفر به این کشور محسوب می‌شود. این منطقه بسیار خوش آب و هوا بوده و دارای دیدنی‌های تاریخی زیادی است به طوری که کاخ گابیرنو در این بخش قرار دارد. سبک معماری نئوکلاسیک در این بخش دیده می‌شود.

به طور کلی این شهر دارای جمعیت بالای دانشجویی است. مشخص است، رستوران خوب و موزه‌های بی‌نظیری در این کشور دیده می‌شود. این شهر دارای سبک‌های معماری خاصی است، گچکاری‌های رنگی این سبک بسیار خاص است. به طور کلی هرم‌های باستانی در این بخش بسیار عالی است. جاذبه‌های گردشگری در این بخش بسیار خوب است. به طور کلی سبک‌های معماری جاذبه‌ های گردشگری مکزیک در این کشور به صورت خاصی هستند.

شهر کوئیناواکا:

یک شهر پر از رایحه های بهاری است، هوای ملایم و خوب در این بخش به طور کلی جریان باستان شناسی خاصی دارد. این منطقه دارای شرایط خاصی است و بخش‌های تاریخی به طور کلی شمال این بخش را بررسی کرده است.

مشخص است که چشمه‌های آبگرم این بخش بسیار خاص هستند. سایت‌های باستان شناسی در این منطقه از سبک آزتک استفاده کرده است. مشخص است که وضعیت گردشگری در این کشور به صورت حرفه‌ای بررسی می‌شود. رودخانه‌های طبیعی در این کشور به طور کلی شرایط خاصی دارد.

alt:مکان های تاریخی مکزیک

مکان های تاریخی مکزیک

اگر به تاریخ کشور مکزیک علاقه دارید تئوتیئواکان می‌تواند یک منطقه تاریخی بسیار خاص باشد. این شهر در شمال شرقی شهر مکزیکو سیتی قرار دارد. به طور کلی جایگاه اهرام دوره کلمبیایی است. مکان های تاریخی مکزیک شهر تئوری یک مکان تاریخی بسیار بارز است و البته که باستان‌شناسی‌های زیادی را شامل می‌شود. وضعیت گردشگری در این منطقه مشخص شده است. به طور کلی موزه تئوری در این بخش به صورت حرفه‌ای دنبال می‌شود.

alt:ایتالیا کجاست احسان عابدینی

کشور ایتالیا خیلی باحاله ، مردمش یکم مثل خودمونن

کشور ایتالیا خیلی باحاله ، مردمش یکم مثل خودمونن ، بین کشورهای اروپایی مثل انگلیس و فرانسه و هلند و المان و . . .  یکم ضعیف ترن و کمی شاد و قاطی . من کلا سه تا شهر ایتالیا رو تا الانی که در حال نوشتن هستم نرفتم ، رم پایتختش . ونیز و فلورانس . بین اینا فلورانس…

Read more

alt:راهنمای سفر به روسیه

من کلاً از فضا و تفکرات روس ها قبل از سفر به روسیه خوشم میومد

من کلاً از فضا و تفکرات روس ها قبل از سفر به روسیه خوشم میومد ، سفرمون از تهران به کشور پهناور روسیه شروع شد ، کشوری که آدمای خاصی داره ، جغرافیای خاصی داره  حتی از فرهنگ و ادبیات خاصی برخورداره میشه گفت یه تفاوت‌هایی توی اروپا بین اروپایی‌ها و روس‌ها محسوس دیده میشه ، شاید همین تفاوت هاست…

Read more

alt:باتومی یا تفلیس؟

سال 1397 بود که رفتیم  تفلیس زیبا

تفلیس گرجستان​ سال 1397 بود که رفتیم گرجستان و پایتخت اون جایی نیست جز تفلیس زیبا ، گرجستان کشوری است بالای ارمنستان و آذربایجان که یک طرفش به دریای سیاه میخوره و شهر ساحلی باتومی رو در خودش قرار داده  و طرف بالای گرجستان هم کشور روسیه بزرگ قرار داره . ما یه 12 نفری از بچه های دانشگاه بودیم…

Read more

alt:سفرنامه ژاپن احسان عابدینی

داستان ژاپن از ابتدای حرکتمون جذاب و جالب شروع شد

داستان ژاپن از ابتدای حرکتمون جذاب و جالب شروع شد ، همونطور که خودم می دونم من معمولا برای خروج از کشور یکم استرس دارم ، وارد فرودگاه که میشی شک میکنی نکنه پرواز کنسل بشه ، ممنوع الخروج باشی و شباهت اسمی داشته باشی و هزار موضوع الکی که متاسفانه در یکی از سفرهام پاسپورتم و گرفتن و بماند . . .

در کل ما هم بعد از خروج از گیت سپاه با آرامش خاصی وارد هواپیما به سمت فرودگاه قطر شدیم ، خوشحال و با انگیزه بالا . کلا سفر اولش ادم یه حالیه.

Read more

alt:احسان عابدینی نراقی

سفر به آفریقای جنوبی

کشوری در جنوب آفریقا و در سواحل دو اقیانوس اطلس و هند است. این کشور با جمعیتی برابر ۶۳ میلیون نفر سومین کشور پر جمعیت در آفریقای زیرصحرا (sub-saharan africa) می‌باشد. آفریقای جنوبی دو کشور لسوتو و اسواتینی را در دل خود جای داده است به گونه ای که کشور لسوتو در درون آفریقای جنوبی محصور شده و تنها با آفریقای جنوبی مرز مشترک دارد ولی کشور اسواتینی با اینکه در آفریقای جنوبی جای گرفته اما از سوی خاور با کشور موزامبیک مرز مشترک دارد. آفریقای جنوبی همچنین از سوی شمال خاوری با زیمبابوه و از شمال با بوتسوانا و از شمال باختری با نامبیا و از سوی خاور با موزامبیک مرز مشترک دارد.

Read more

alt:‌جاذبه های گرشگری هلند

 قلمروهای پادشاهی هلند در شمال غربی اروپا

قلمروهای پادشاهی هلند در شمال غربی اروپا با ۱۷٫۱ میلیون نفر جمعیت که پایتخت آن شهر آمستردام است، اما به منظور تمرکززدایی بسیاری از وزارتخانه‌ها و سفارتخانه‌ها در شهر لاهه یا پیرامون آن مستقر شده‌اند. هلند بخش اصلی و اروپایی پادشاهی هلند به‌ شمار می‌ رود که جزایری را در آمریکای مرکزی نیز شامل می‌شود. هلند از شرق با آلمان، از جنوب با بلژیک و از غرب نیز از راه دریا با بریتانیا همسایه است. بندر روتردام دومین شهر بزرگ هلند است و از نظر مساحت و تعداد اسکله‌هایی که دارد، بزرگ‌ترین بندر اروپا نیز به‌شمار می‌رود.

Read more

alt:راهنمای سفر به هند

عجایب سرزمین هند آنقدر زیاد است که برای سفر باید تمام پیش‌زمینه‌های فکری خود را بیرون بریزید

از مهم‌ترین شرایط سفر به هند می‌توان به زمان سفر اشاره کرد. بهترین زمان سفر به هند بین ماه‌های اکتبر (مهر) تا مارس (اسفند و فروردین) است؛ اما منظور از این تاریخ، بهترین زمان از نظر آب‌وهوایی است که بیشترین تعداد مسافران را به هند می‌کشاند.

Read more

alt:احسان عابدینی نراقی

هیچ گاه در این کشور، در شهرهای آن و در طبیعت آفریقای جنوبی بی هدف پرسه نزنید

هیچ گاه در این کشور، در شهرهای آن و در طبیعت آفریقای جنوبی بی هدف پرسه نزنید. اینجا را با شب های پاریس یا کوچه و خیابان های آمستردام اشتباه نگیرید. در بسیاری از شهرهای بزرگ آفریقای جنوبی همانند کیپ تاون و ژوهانسبورگ محله های خوب و مناسب شما با محله های بد و خطرناک تنها یک خیابان و حتی یک خانه فاصله دارند. در نتیجه اینجا جای پرسه زدن نیست. بی گدار به آب ندهید. برای اینکه بهترین سفر خود را به این کشور تجربه کنید، به صحبت های راهنمای خود به دقت گوش دهید و راهنمایی های ما را در نکات سفر به آفریقای جنوبی جدی بگیرید. یادتان باشد که با ذکاوت و هوشمندی می توانید بهترین سفر خود را با دیدن حیات وحش و سافاری های این کشور بسازید.

Read more

alt:alt:کویر لوت احسان عابدینی

کویر لوت از جمله مناطق فراگرم و خشک جهان است.

کویر لوت از جمله مناطق فراگرم و خشک جهان است. هسته آن در سال‌های ۲۰۰۴، ۲۰۰۵، ۲۰۰۶، ۲۰۰۷ و ۲۰۰۹ گرم‌ ترین نقطه بر سطح کره زمین شناخته شده‌ است که بیشترین آن در سال ۲۰۰۵ با بیشینه دمای ۷۰ درجه سانتیگراد ثبت گردیده‌است.

Read more

alt:جاهای دیدنی پاریس

فرانسه یک کشور فراقاره‌ای در اروپای غربی است.

یک کشور فراقاره‌ای در اروپای غربی است که دارای منطقه‌ها و قلمروهای بسیاری در آنسوی دریاها است. فرانسه یکی از سه کشوری است که سواحلی هم در دریای مدیترانه و هم در اقیانوس اطلس دارد.

Read more